Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska – Bc. Jana Hamrlová
Bc. Jana Hamrlová
Diplomová práce
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska
The Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication in The Selected Training and Holiday Resort
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska. Jejím cílem bylo vytvoření projektu, vedoucího ke zlepšení marketingové komunikace vybraného střediska směrem k zákazníkům. Tato práce je rozdělena na teoretickou i praktickou část a projekt. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřující se na oblast marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on improvement of the current marketing communication in the chosen centre. The aim of thesis was to create the project lead to the improvement of the current marketing communication chosen training and holiday centre towards customers. The diploma thesis is divided of a theoretical, practical part and project. The theoretical part cover a literature research related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMRLOVÁ, Jana. \textit{Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/lwa7pi/.
Jak správně citovat práci
Hamrlová, Jana. Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného školícího a rekreačního střediska. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková