Teaching Culture of English Speaking Countries at Grammar Schools – Kateřina HARTOŠOVÁ
Kateřina HARTOŠOVÁ
Diplomová práce
Teaching Culture of English Speaking Countries at Grammar Schools
Teaching Culture of English Speaking Countries at Grammar Schools
Abstract:
Analýza současné situace výuky kultury anglicky mluvících zemí: - studium pramenitých zdrojů - kultura,její definice a role ve výuce cizích jazyků - učební aktivity, materály a typy zkoušení ve spojení s výukou kultury - výzkum na 5 gymnáziích v Ostravě - srovnání teoretických poznatků s výsledky výzkumuAbstract:
Analysis of the current situation of teaching culture of the English speaking countries. - studying of appropriate materials - culture, its definition and position within the second language teaching - teaching activities,materials and types of testing within the second language teaching - research in five grammar schools in Ostrava - comparison of theoretical findings with the results of research
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2009
Zveřejnit od: 13. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petr Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HARTOŠOVÁ, Kateřina. Teaching Culture of English Speaking Countries at Grammar Schools. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.3.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství ruského jazyka pro SŠ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.