Návrh marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno – Denisa Provazníková
Denisa Provazníková
Bakalářská práce
Návrh marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno
Proposal for Marketing and Business Strategy for Prádelna Brno
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno. V první části práce se nachází literární rešerše, kde jsou popsány základní pojmy týkajícící se zvoleného tématu. V druhé části práce je vy-užito analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Faktory vnějšího prostředí jsou zjišťovány pomocí SLEPT analýzy a analýzy 3C. Složky vnitřního prostředí jsou zkoumány …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a marketing and business strategy for the company Prádelna Brno. In the first part of the thesis there is a literary research where the basic concepts related to the selected topic are described. In the second part of the thesis is used the analysis of the external and internal environment. External environment factors are determined by using SLEPT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Urbánková, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
Economic analysis of Nepal Oil Corporation
SARASWATI DAHAL -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti