Lenka Pytelová

Bakalářská práce

Inkluzivní vzdělávání žáka s PAS v běžné základní škole

Inclusive education of pupils with PAS in regular elementary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáka s poruchou autistické-ho spektra na běžné základní škole s dopomocí asistenta pedagoga a jeho přestupem na druhý stupeň. Práce se zaměřuje na to, jak takovouto změnu žák s poruchou autistické-ho spektra vnímá. Jak jej vnímá jeho okolí, spolužáci a učitelé. Dále se práce zaměřuje na potíže, které mohou nastat a na způsob práce s takovýmto …více
Abstract:
The theoretical part of this bachelor's thesis deals with inklusive education of a pupil with Autism spectrum disorders (ASD) at a primary school and transferring to a lower-secondary school. The pupil is educated with the help of a pedagogical asistant. The thesis focuses on that pupil's perception of the transferring change and being perceived by schoolmates and the teachers. The thesis also aims …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
  • Oponent: Marie Horáčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání