Ing. Kateřina HOLČÁKOVÁ

absolventská práce studenta CŽV

Strategie rozvoje lektorských dovedností z pohledu koordinátora ICT na ZŠ Zašová

Strategies for the development of teaching skills from the perspective of the ICT coordinator at Zašová Primary School
Anotace:
Hodnocení strategií pro rozvoj lektorských dovedností v digitálních technologiích na ZŠ Zašová je klíčové pro efektivní využití moderních technologií ve výuce. Navrhovaná strategie je pečlivě strukturovaná a komplexní, založená na analýze současného stavu využívání digitálních technologií. Provádění další analýzy a průzkumu mezi pedagogy je klíčové pro pochopení konkrétních potřeb a identifikaci oblastí …více
Abstract:
Assessing strategies for developing teaching skills in digital technologies at ZŠ Zašová is crucial for the effective use of modern technologies in education. The proposed strategy is carefully structured and comprehensive, based on an analysis of the current state of digital technology utilization. Conducting further analysis and surveys among educators is crucial for understanding specific needs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLČÁKOVÁ, Kateřina. Strategie rozvoje lektorských dovedností z pohledu koordinátora ICT na ZŠ Zašová. Ostrava, 2024. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Přírodovědecká fakulta

celoživotní / obor:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.