Petr Kočíř
Bakalářská práce
Ostrava slaví 30 let svobody
Ostrava Celebrates 30 Years of Freedom
Anotace:
Na vývoj marketingové komunikace by měla efektivně zareagovat i státní správa a samospráva. I úřad by měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu. Jedním z nástrojů, které se nabízejí, je realizace tematických eventů. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část se orientuje …víceAbstract:
The state administration should also respond effectively to the development of marketing communications. The administration should also be able to use modern tools of the communication mix. One of the tools which are offered is the implementation of thematic events. The theoretical part of this bachelor thesis first clarifies important concepts in the field of marketing, marketing communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kočíř, Petr. Ostrava slaví 30 let svobody. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.
Albert Kašpar -
Zhodnocení marketingové komunikace
Anel Bektassova -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová