Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up – Nikola Drtilová
Nikola Drtilová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up
Marketing Communication Proposal for Specific Groups of Customers at Fingers Up Festival
Anotace:
Tato práce je zaměřena na komunikaci se zákazníky festivalu Fingers Up. V teoretické části této práce je čtenář seznámen s problematikou, která se týká marketingového mixu služeb a marketingové komunikace, dále je práce soustředěna na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zákazníka, a také na segmentaci zákazníků. Část praktická je orientovaná konkrétně na firmu a její nabízený produkt či službu, kterou …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the communication with customers of the Fingers Up festival. In the theoretical part of the thesis the reader learns about the issue concerned with the marketing mix of services and the marketing communication, furthermore it is focused on the SWOT analysis, the competition analysis and the customer analysis, and also on the customer segmentation. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRTILOVÁ, Nikola. \textit{Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ly2zc7/.
Jak správně citovat práci
Drtilová, Nikola. Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček