Bc. Marcela DŮBRAVOVÁ

Diplomová práce

Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz

The project of CRM system´s implementation for e-shop Scoutdoor.cz
Anotace:
Diplomová práce pojednává o komunikaci a vztazích se zákazníky firmy, jako o prostředcích zvyšování konkurenceschopnosti. Z pohledu CRM jsou pod pojmem zákazník chápáni jak dodavatelé, tak odběratelé firmy. Pro podrobnější analýzu a konkretizaci projektu je práce zaměřena především na odběratele a koncové zákazníky firmy. Cílem práce je analýza dosavadní komunikace se zákazníky ve společnosti Scoutdoor …více
Abstract:
This diploma thesis deals with communication and relations with customers of the company as means for rising competitiveness. From the view of CRM, the term customer contains suppliers as well as purchasers of the company. For more detailed analysis and instantiation of the project the thesis is aimed mainly at company´s purchasers and end customers. The aim of this thesis is the analysis of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor: 16521

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DŮBRAVOVÁ, Marcela. Projekt zavedení CRM systému pro internetový obchod Scoutdoor.cz. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 08. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe