Employer Branding: marketingový přístup k HR – Bc. Hana Pavlíčková
Bc. Hana Pavlíčková
Diplomová práce
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Employer Branding: a marketing approach to HR
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá Employer Brandingem jakožto jedním z marketingových přístupů k HR. Primárním cílem práce je analýza aktuálně využívaných nástrojů budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti, a to včetně posouzení jejich dopadů na získávání a udržení zaměstnanců. Teoretická část práce definuje pojmy personální marketing, značka, značka zaměstnavatele, budování značky zaměstnavatele …víceAbstract:
This thesis deals with Employer Branding as one of the marketing approaches to HR. The main aim of the thesis is to analyse the currently used Employer Branding tools in a selected company, including an evaluation of their impact on Employee Recruitment and Retention. The theoretical part of the thesis defines the concepts of HR marketing, Brand, Employer Brand, Employer Branding and the tools for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková
Název
Vložil
Vloženo
Práva