Význam věrnostního programu pro zvyšování spokojenosti zákazníků vybrané firmy – Mariia Timakova
Mariia Timakova
Bakalářská práce
Význam věrnostního programu pro zvyšování spokojenosti zákazníků vybrané firmy
The importance of a loyalty program for increasing customer satisfaction of the selected company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TIMAKOVA, Mariia. \textit{Význam věrnostního programu pro zvyšování spokojenosti zákazníků vybrané firmy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/lza0yp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
Celoškolská pracoviště VŠCHT PrahaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.