Optimalizace distribuční strategie v potravinářské firmě – Bc. Karolína MARKULČEKOVÁ
Bc. Karolína MARKULČEKOVÁ
Diplomová práce
Optimalizace distribuční strategie v potravinářské firmě
Optimizing sales strategy of a particular food company
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě dat poskytnutých potravinářskou firmou vyhodnotit aktuální přínos jednotlivých skladů, které firma využívá k nepřímé distribuci a díky tomuto vyhodnocení pomoci navrhnout varianty a tím i odběratele vhodné pro případný přechod na formu přímé distribuce. Práce je zaměřena především na popis a využití matematických metod vícekriteriálního rozhodování v praxi. Práce …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the contribution of particular warehouses in the context of indirect distribution. Each candidate will be evaluated on the basis of the data provided by the food company. Based on these evaluations of individual warehouses, the most suitable alternatives and customers for a potential transition to direct distribution will be proposed. The thesis is focused mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Rypka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKULČEKOVÁ, Karolína. Optimalizace distribuční strategie v potravinářské firmě. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná matematika / Aplikace matematiky v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Metody manažerského rozhodování
Daiana Maratova -
Metody manažerského rozhodování
Huthaifa Alhamad -
Ekonomicko-matematické metody jako podpora rozhodování při konstrukci dotazníků pro mystery shopping
Bohumil Hurda -
Elementární matematické metody ve financích
Klára Kučerová -
Metody manažerského rozhodování
Lenka Martišková -
Exaktní metody rozhodování jako nástroj zdokonalování analyticko-informační funkce cotrollingu průmyslového podniku
Anna Henzlová Hrubá -
Využití metod matematické statistiky v manažerském rozhodování
Jana Fišerová -
Marketingová strategie elektronického obchodu Internetparfem.cz
Filip Procházka
Název
Vložil
Vloženo
Práva