Subjektivně vnímaná odpovědnost učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků – Michaela Odstrčilíková
Michaela Odstrčilíková
Diplomová práce
Subjektivně vnímaná odpovědnost učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků
Subjectively Perceived Responsibility of a Primary Teacher for Pupils Results in School
Anotace:
Diplomová práce teoreticko-empirického charakteru se zabývá analýzou subjektivně vnímané odpovědnosti učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie a teoretických východisek z oblastí subjektivně vnímané odpovědnosti učitele, faktorů ji ovlivňujících a proměnných, které ovlivňují výsledky žáků. Kvalitativně orientovaná …víceAbstract:
This theoretical and empirical diploma thesis aims to analyse primary education teacher subjective responsibility for their pupils' results in school. The paper has two parts, the theoretical part defines the boundaries of subjectively perceived responsibility of the teacher; factors which affect it and circumstances that are affecting pupil's results. The goal of the empirical part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Odstrčilíková, Michaela. Subjektivně vnímaná odpovědnost učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kontextu na kauzální atribuce v otevřených otázkách ve výzkumných šetřeních
Marcela Leugnerová -
Učitelovy kauzální atribuce problémového chování žáka
Michaela Macounová -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Sebehodnocení a jeho vliv na self-efficacy žáků
Veronika Hebronová -
Souvislosti mezi self-efficacy žáků, jejich postavením ve třídě a školním prospěchem
Markéta Vejmělková -
Self-efficacy u žáků 1. stupně ZŠ
Sabina Zrníková -
Souvislosti mezi školní výkonovou motivací, self-efficacy, sebekontrolou a školním prospěchem u středoškolských studentů
Jakub Větříšek