Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín – Bc. Richard VELÍSEK, DiS.
Bc. Richard VELÍSEK, DiS.
Diplomová práce
Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín
Project of use marketing mix instruments to increase attendance of Mala scena Zlín Theatre
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je projekt, který se zaměřuje na zvýšení návštěvnosti malé-ho zlínského divadla. Ve Zlíně, až do roku 2004, fungovala pouze jedna divadelní scéna. Divadlo Malá scéna Zlín vzniklo z iniciativy bývalých absolventů dramatického kroužku Základní umělecké školy ve Zlíně s cílem nabídky alternativní scény zlínským divákům. V dnešní době je z něj profesionální divadlo s kvalitním …víceAbstract:
The content of this thesis is a project to increase the attendance of a small theatre in Zlín. Until year 2004 acted only one theatre in Zlín. Divadlo Malá scéna Zlín was founded by initiative of graduates the dramatic group of Elementary Music School in Zlín. The primary aim was offer to people an alternative performance in Zlín. Today is a professional theatre with high-quality repertoire and great …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15381
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELÍSEK, Richard. \textit{Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/m01gbf/.
Jak správně citovat práci
VELÍSEK, Richard. Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková -
Marketingový audit HaDivadla, divadelní scény Centra experimentálního divadla
Nikola Cziglová -
Působení změny marketingového mixu na složení obecenstva divadla Mír
Vlasta Klosová -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup vybrané firmy na zahraniční trh
Natálie Kubištová -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná