Historie rozvoje měšťanského školství ve Zlíně v letech 1929-1950 – Michal PELČÁK
Michal PELČÁK
Bakalářská práce
Historie rozvoje měšťanského školství ve Zlíně v letech 1929-1950
History of the development of burgess education in Zlin in the years 1929-1950
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na metody práce na Masarykově a Komenského pokusných měšťanských školách ve Zlíně v letech 1929 1939. Práce zkoumá především všechny aspekty vzdělávání a výchovy související se školskou reformou vytvořenou doktorem Václavem Příhodou.Abstract:
The bachelor thesis focuses on working methods on the Masaryk's and Comenius' experimental burgess schools in Zlin in the years 1929 1939. The thesis explores primarily all the aspects of education connected with educational reform created by Doctor Vaclav Prihoda.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Krákora, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PELČÁK, Michal. Historie rozvoje měšťanského školství ve Zlíně v letech 1929-1950. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
J. A. Komenský v odborné teorii a praxi střední školy.
Lucie Kračmarová -
Pokusné reformní měšťanské školství ve Zlíně v období let 1928 - 1939.
Leona KADLČKOVÁ -
Pokusné reformní měšťanské školství ve Zlíně v období let 1928 - 1939.
Leona KADLČKOVÁ -
Baťovo školství a zlínské pokusné školství v letech 1922 - 1939 v kontextu koncepce pedagogického pragmatismu
Karel KOSTKA -
Život a postavení učitelů primárního vzdělávání za první Československé republiky a jejich komparace se současností
Kristina Perná -
Důchodová reforma v ČR za pomocí komparací přepokládaného vývoje náhradového poměru s reformami a bez nich
Tereza Říhová -
Reforma armády České republiky
Martin Tomáš
Název
Vložil
Vloženo
Práva