Vytváření experimentů pro hodnocení kvality renderovaných scén ve virtuální realitě – Bc. Matěj KAREŠ
Bc. Matěj KAREŠ
Diplomová práce
Vytváření experimentů pro hodnocení kvality renderovaných scén ve virtuální realitě
Design of experiments for evaluation of rendered scenes in virtual reality
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou virtuální reality, konkrétně grafickými efekty a jejich vnímáním. V teoretickém rozboru jsou probrány koncepty virtuální reality, grafické efekty a provádění subjektivních experimentů. Cílem je vytvořit prostředí pro tvorbu experimentů, které slouží k~získání statistických dat o kvalitě pozorovaných scén. Na základě výsledků experimentu lze upravovat parametry výpočetně …víceAbstract:
The focus of this thesis is graphical effects and their subjective perception in virtual reality. In the theoretical part of the thesis, virtual reality, perception oriented experiments and graphical effects will be discussed. The goal is to create an environment for conducting subjective experiments on the subject of visual quality perception. Based on the results of said experiments adjustments can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAREŠ, Matěj. Vytváření experimentů pro hodnocení kvality renderovaných scén ve virtuální realitě. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička -
Framework for analysis of employee reactions to social engineering attacks in Unity.
Václav Bílý -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Visions of Unity: The Politics of Peace in the Literary Works of Virginia Woolf and Her Contemporaries in 1930s Britain
Velid Beganović