Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí – Mgr. Helena Fabini
Mgr. Helena Fabini
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí
Marketing Strategy Setting of the Sustainable Fashion Studio
Anotace:
Táto diplomová práca rieši návrh marketingovej stratégie pre odevné štúdio v segmente módy priateľskej k životnému prostrediu. V teoretickej časti diplomovej práce je spracovaný prehľad o problematike "udržateľnej módy" a špecifiká marketingovej stratégie v segmente módy. V praktickej časti je predstavené vybrané odevné štúdio a analýza marketingovej stratégie vybraného odevného štúdia, nasleduje marketingový …víceAbstract:
This master's thesis deals with designing a marketing strategy for an eco-friendly fashion clothing studio. The theoretical part of the thesis provides an overview of the concept of "sustainable fashion" and the specifics of marketing strategy in the fashion segment. In the practical part, a selected clothing studio is introduced, and an analysis of the marketing strategy of the chosen clothing studio …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FABINI, Helena. \textit{Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/m2i1lj/.
Jak správně citovat práci
Fabini, Helena. Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič