Monika FILIPOVÁ

Diplomová práce

Preference metod a forem výuky v hodinách vlastivědy prostřednictvím Q-metodologie

Preferences of Teaching Methods and Forms in Social Studies Lessons using Q-Methodology
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na preference učitelů 1. stupně základních škol ve výuce vlastivědy a zkoumá faktory, které jejich volby ovlivňují. Teoretická část se věnuje popisu klíčových výukových metod a forem v kontextu didaktiky vlastivědy, přičemž reflektuje historické i současné pedagogické přístupy, charakteristiku vlastivědy jako vyučovacího předmětu, požadavky Rámcového vzdělávacího programu …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the preferences of primary school teachers in the teaching of social studies and examines the factors that influence their choices. The theoretical part describes key teaching methods and forms in the context of social studies didactics, reflecting both historical and contemporary pedagogical approaches. It also addresses the characteristics of social studies as asubject …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Šlégl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FILIPOVÁ, Monika. Preference metod a forem výuky v hodinách vlastivědy prostřednictvím Q-metodologie. Ústí nad Labem, 2025. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol