Michaela ŠKORVÁNKOVÁ

Bakalářská práce

Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů

The role of Social Media in Consumer Buying Behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje velmi aktuální tématice, a to využívání sociálních médií k ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Práce byla zaměřena na konkrétní segment spotřebitelů nakupujících oblečení a obuv. V rámci práce autorka definovala základní pojmy, seznámila čtenáře s rozšiřující tématikou a představila výsledky svého dotazníkového šetření. Prostřednictvím tohoto šetření zjišťovala …více
Abstract:
This bachelor thesis is targeted to very actual topic primarily to the use of social media influencing consumers buying behavior. The thesis was focused on a specific segment, a group of consumers buying clothes and shoes. Within the thesis the author defined the basic terms, introduced the expanding theme and presented the results of the questionnaire research. Through this research was mainly determined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKORVÁNKOVÁ, Michaela. Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností