Bc. Kristýna Havlíčková

Diplomová práce

Metody ovlivňování zákazníků a motivace zaměstnanců

Methods of Influencing Customers and Motivating Employees
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jakou funkci mají různé způsoby ovlivňování potenciálních zákazníků při jejich rozhodování a vhodně namotivovat a proškolit zaměstnance, kteří jsou pro tento výzkum nutnou součástí. Školení zaměstnanců probíhalo formou workshopu a motivace formou mystery shoppingu a následné odměny. Realizace tohoto cíle probíhala na několika místech v Plzni za pomoci …více
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to find out the function of different ways of influencing potential customers in their decision-making and to appropriately motivate and train employees who are a necessary part of this research. Employee training was held as a workshop and motivation as a mystery shopping and subsequent rewards. The realization of this goal took place in Pilsen with help of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Romana Žihlavníková
  • Oponent: Barbora Pánková, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON