Vliv pozice produktu na koupi zákazníka – Kamila SEDLÁKOVÁ
Kamila SEDLÁKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv pozice produktu na koupi zákazníka
Influence of product positioning for customer's purchase decision
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, zda má vliv pozice vystavení na koupi produktu zákazníkem ve fast foodové restauraci. Pro tuto práci autor zvolil restauraci McDonald's v Severních Čechách, která je součástí franšízového řetězce. Zároveň, na základě měření a výsledků z této práce, je doporučeno vystavení na dané vybrané restauraci, které lze propojit s jejími cíli a pozitivně tak ovlivnit ziskovost (aktuální …víceAbstract:
Main aim of this thesis is to prove that position of display of chosen product has the influence on customer's purchase decision, in fast food restaurant. There has been chosen McDonald's franchize restaurant in the North Bohemia region. The author recommends the display prioritization based on the final evaluation and measured data which corresponds to the strategic goal of the restaurant (generating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁKOVÁ, Kamila. Vliv pozice produktu na koupi zákazníka. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Filip Vocásek