Kamila SEDLÁKOVÁ

Bakalářská práce

Vliv pozice produktu na koupi zákazníka

Influence of product positioning for customer's purchase decision
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, zda má vliv pozice vystavení na koupi produktu zákazníkem ve fast foodové restauraci. Pro tuto práci autor zvolil restauraci McDonald's v Severních Čechách, která je součástí franšízového řetězce. Zároveň, na základě měření a výsledků z této práce, je doporučeno vystavení na dané vybrané restauraci, které lze propojit s jejími cíli a pozitivně tak ovlivnit ziskovost (aktuální …více
Abstract:
Main aim of this thesis is to prove that position of display of chosen product has the influence on customer's purchase decision, in fast food restaurant. There has been chosen McDonald's franchize restaurant in the North Bohemia region. The author recommends the display prioritization based on the final evaluation and measured data which corresponds to the strategic goal of the restaurant (generating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEDLÁKOVÁ, Kamila. Vliv pozice produktu na koupi zákazníka. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická