Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti – Bc. Jana NOVÁKOVÁ
Bc. Jana NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti
Sales promotions, its structure, economics, accounting and tax context
Anotace:
Tématem mé práce je podpora prodeje. Podpora prodeje je jedním z nástrojů nepřímé komunikace v marketingu. Zahrnuje soubor různých motivačních nástrojů převážně krátkodobého charakteru, vytvářených pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých výrobků či služeb. Podpora prodeje dokáže zákazníka okamžitě motivovat k uskutečnění obchodu. Její význam stále roste. Podpora prodeje proto představuje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2008
Zveřejnit od: 19. 9. 2008
Identifikátor:
9570
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 10. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Jindřiška Kouřilová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Jana. \textit{Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/m48ftr/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Jana. Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 09. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 9. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Monika Puršlová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Natalia Demokhina -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Martina Skočdopolová -
Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu
Lenka Machová
Název
Vložil
Vloženo
Práva