Definice vztahů mezi významovými daty systému ETCS L2 a konfigurací a stavy železniční infrastruktury s využitím metodiky UML – Ing. Tomáš Martínek
Ing. Tomáš Martínek
Diplomová práce
Definice vztahů mezi významovými daty systému ETCS L2 a konfigurací a stavy železniční infrastruktury s využitím metodiky UML
Definition of relations between the significant data of ETCS L2 and railway infrastructure configuration and states by means of UML methodology
Anotace:
Práce se zabývá popisem a implementací moderního vlakového zabezpečovače ETCS L2 na současné zabezpečovací systémy užívané v České republice. Byla stanovena podoba hlavních aplikačních dat přenášených mezi vozidly a traťovou částí ETCS v souvislosti s topologií kolejiště, včetně jejich popisu. K popisu bylo využito modelovací techniky UML a na jejím základě byly definovány dvě možné podoby implementace …víceAbstract:
This work deals with the description and implementation of a modern train control system ETCS L2 on the current signalling systems used in the Czech Republic. The main aim of this work is to establish a significant data transmitted between the trains and trackside of ETCS in connection with a railway infrastructure. For the description were used UML modeling techniques and thanks to this method were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jan Ouředníček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTÍNEK, Tomáš. \textit{Definice vztahů mezi významovými daty systému ETCS L2 a konfigurací a stavy železniční infrastruktury s využitím metodiky UML}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/m4bp44/.
Jak správně citovat práci
Martínek, Tomáš. Definice vztahů mezi významovými daty systému ETCS L2 a konfigurací a stavy železniční infrastruktury s využitím metodiky UML. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Model železniční infrastruktury a jízdy vozidel pro verifikaci algoritmů železničních zabezpečovacích zařízení
David Meisel -
Výuková a simulační aplikace obsluhy mobilní části železničního zabezpečovacího systému
Michal Viest -
GSM-R technologie v železniční dopravě.
David Pučálka -
Programování bezpečně kritických aplikací pro železniční zabezpečovací zařízení.
Tomáš Musiol -
Servisní zobrazení pro Automatické řízení vlaku v Evropském vlakovém zabezpečovacím systému (ATO over ETCS) na displeji strojvedoucího
Petr Stříteský -
Modul procedury Start of Mission do software simulátoru jízdy ETCS vlaku
Ondřej Blažek -
Analýza funkce rušení neprojeté jízdní cesty v systému ETCS L2
Jakub Marek -
Analýza funkce vstup vlaku do oblasti ETCS L2
Martin Trögel