Podnikavost a její rozvíjení v odborném vzdělávání – Ing. Jana Stará
Ing. Jana Stará
absolventská práce studenta CŽV
Podnikavost a její rozvíjení v odborném vzdělávání
Entrepreneurship and its development in professional education
Anotace:
Podnikavost je klíčová kompetence, která podporuje vznik nových nápadů a příležitostí. Jedná se o kombinaci znalostí, dovedností a postojů, které všichni potřebují k osobnímu naplnění, rozvoji, aktivnímu občanství, sociálnímu začlenění a pro pracovní život. Během odborné přípravy by si měli mladí lidé osvojit klíčové schopnosti na takové úrovni, aby byli připraveni na dospělost a tyto schopnosti by …víceAbstract:
Entrepreneurship is a key competence, which supports the creation of new ideas and opportunities. It is a combination of knowledge, skill and mindset, which everybody needs for personal fulfilment, development, active citizenship, social integration and for a working life. During professional training, young people should learn key skills on such a level, so they are prepared for adulthood and they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STARÁ, Jana. \textit{Podnikavost a~její rozvíjení v~odborném vzdělávání}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/m5pdaj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Elektrodermální komplexita a její vztah ke konvergentnímu a divergentnímu myšlení
Daniel Kettner -
Vývoj a pilotní ověření nástroje na měření sociální úzkosti na Instagramu
Kristýna Halešová -
Vývoj a pilotní ověření dotazníku pro měření epistemické nedůvěry u dospělých
Eva Mencnerová -
Konvergentní a divergentní slovní úlohy v matematice na víceletých gymnáziích
Anna VOLKOVÁ -
Práce s kytarovými orchestry, umělecká a pedagogická kreativita dirigenta
Vladimír NOVOTNÝ -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová