Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí – Bc. Adam Závada
Bc. Adam Závada
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí
The Project of Marketing Communication development of Cycling in the City of Zlin and its Surroundings
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti cestovního ruchu a cykloturistiky jako jeho formy, marketingové komunikace a marketingového prostředí organizace. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování praktické části práce, která analyzuje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a proposal of marketing communication project of cycling development in the city of Zlin and its surroundings. Within the theoretical part, the basic concepts of tourism and cycling as its form are defined, as well as the marketing communication and marketing environment. The theoretical part serves as the basis for the practical part of the work, which analyzes current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁVADA, Adam. \textit{Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/m5q03v/.
Jak správně citovat práci
Závada, Adam. Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková