Specifika práce s dysgrafiky v českém jazyce na 2. stupni základních škol – Lucie VYORÁLKOVÁ
Lucie VYORÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Specifika práce s dysgrafiky v českém jazyce na 2. stupni základních škol
Specifics of working with dysgraphics in Czech language at lower-secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou dysgrafie, která je jednou z nejrozšířenějších specifických poruch učení. Teoretická část se věnuje příčinám, důsledkům, diagnostice, specifickým znakům, podpůrným opatřením a reedukaci dysgrafie. Je zde zejména přiblíženo vyučování českého jazyka pro žáky s dysgrafií. V empriciké části bylo cílem zjistit přístup učitelů českého jazyka na 2. stupni základních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of dysgraphia, which is one of the most widespread specific learning disorders. The theoretical part is devoted to the causes, consequences, diagnosis, specific features, supportive measures and re-education of dysgraphia. In particular, the teaching of the Czech language for pupils with dysgraphia is presented. In the empirical part, the aim was to investigate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Krejčí
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYORÁLKOVÁ, Lucie. Specifika práce s dysgrafiky v českém jazyce na 2. stupni základních škol. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková
Název
Vložil
Vloženo
Práva