Syndrom vyhoření a stres ve školském prostředí – Petra JEDLINSKÁ, DiS.
Petra JEDLINSKÁ, DiS.
Bakalářská práce
Syndrom vyhoření a stres ve školském prostředí
Burnout Syndrome and Stress In the School Environment
Anotace:
Bakalářská práce na téma Syndrom vyhoření a stres ve školském prostředí se zabývá problematikou stresu a syndromu vyhoření v profesi učitelů. Je složena ze dvou částí - teoretické a výzkumného šetření. Teoretická část seznamuje s problematikou syndromu vyhoření, stresu a učitelskou profesí. Ve výzkumné části bakalářské práce je použita metoda dotazníku, který je anonymní, kvantitativní a nestandardizovaný …víceAbstract:
Bachelor work Burnout syndrome and stress in the school environment focuses on burnout syndrome and stress at teachers. It is composed of two parts - theoretical part and research examination. The first part introduces the problems of burnout syndrome, stress and teaching profession. The second part uses method questionnaire which is anonymous, quantitative and nonstandard. The aim of research examination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Zveřejnit od: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Petra Vávrová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEDLINSKÁ, Petra. Syndrom vyhoření a stres ve školském prostředí. Hradec Králové, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační přenos učitelské profese v rodině
Karolína Bugajová -
Postoje učitelů k vybraným pozitivním a negativním aspektům učitelské profese
Tomáš KOTAČKA -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Sebepojetí učitelské profese z pohledu učitelů na 1. stupni základní školy
Kateřina Barešová -
Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe
Ivana MATUŠKOVÁ -
Spokojenost učitelek a učitelů s výběrem učitelské profese
Karolína Volštátová -
Učitelská profese jako zrcadlo společenských změn
Renata Králová
Název
Vložil
Vloženo
Práva