Role event marketingu v komunikačním mixu organizace – Dagmar Zweschperová
Dagmar Zweschperová
Bakalářská práce
Role event marketingu v komunikačním mixu organizace
The Role of Event Marketing in the Organization´s Communication Mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zweschperová, Dagmar. Role event marketingu v komunikačním mixu organizace. Praha, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva