Natalie Krčálová

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci ve firmě Puttana

New Trends in Marketing Communication for the Puttana Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové komunikace firmy Puttana a návrh doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci, a to zejména v internetovém prostředí. Praktická část nejprve představí vybranou firmu, následovat bude zhodnocení internetové marketingové komunikace a navržení řešení pro zvýšení prodeje u cílové skupiny na základně vlastního …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.