Nové trendy v marketingové komunikaci ve firmě Puttana – Natalie Krčálová
Natalie Krčálová
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci ve firmě Puttana
New Trends in Marketing Communication for the Puttana Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové komunikace firmy Puttana a návrh doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci, a to zejména v internetovém prostředí. Praktická část nejprve představí vybranou firmu, následovat bude zhodnocení internetové marketingové komunikace a navržení řešení pro zvýšení prodeje u cílové skupiny na základně vlastního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a řízení / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.