David Münster

Bakalářská práce

Product placement v časopisech zaměřených na ženy z generace Y

Product placement in magazines focused on women of the Y generation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá product placementem v časopisech zaměřených na ženy z generace Y. Hlavní náplní práce je zkoumat vliv umístění product placementu v dámských módních časopisech především na nákupní chování čtenářek. Za pomocí eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru byly zjištěny výsledky, které ovlivňují postoj generace Y ke zkoumané problematice, pomocí nichž byly navrhnuty …více
Abstract:
This bachelor’s thesis includes product placement in magazines focused on women of the Y generation. The main task of this thesis is to investigate the influence of product placement in women's fashion magazines especially on shopping behaviour of readers. With the help of the eye-tracking technology and in-depth interviews were found results that influence the Y generation's attitude to the researched …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta