Bc. Nina FENIKOVÁ

Bakalářská práce

Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa

Customer magazine Detail as an efficient marketing communication tool in the Bata company
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast zákaznických titulů a jejich pozici v systému marketingových komunikací. V praktické části se zabývá rozborem konkrétního zákaznického magazínu firmy Baťa. Magazín Detail je určen primárně členům věrnostního programu Baťa klub. Prostřednictvím analýzy jeho obsahu, distribuce, konkurence a pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou čtenářů …více
Abstract:
In the theoretical part the Bachelor thesis describes the field of customer magazines and their position in the system of marketing communications. The practical part focuses on an analysis of specific customer magazine issued by the Bata company. Detail magazine is dedicated primarily to members of a loyalty program, Bata Club. Through analysis of its content, distribution, competition, and questionary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13656

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FENIKOVÁ, Nina. Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace