Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa – Bc. Nina FENIKOVÁ
Bc. Nina FENIKOVÁ
Bakalářská práce
Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa
Customer magazine Detail as an efficient marketing communication tool in the Bata company
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast zákaznických titulů a jejich pozici v systému marketingových komunikací. V praktické části se zabývá rozborem konkrétního zákaznického magazínu firmy Baťa. Magazín Detail je určen primárně členům věrnostního programu Baťa klub. Prostřednictvím analýzy jeho obsahu, distribuce, konkurence a pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou čtenářů …víceAbstract:
In the theoretical part the Bachelor thesis describes the field of customer magazines and their position in the system of marketing communications. The practical part focuses on an analysis of specific customer magazine issued by the Bata company. Detail magazine is dedicated primarily to members of a loyalty program, Bata Club. Through analysis of its content, distribution, competition, and questionary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13656
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FENIKOVÁ, Nina. \textit{Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/m9c90i/.
Jak správně citovat práci
FENIKOVÁ, Nina. Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace nadnárodních firem
Jiří Dudík -
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Jakub Kopáč -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
Jan Pořízek -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková