Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů – Tomáš KYJANIA
Tomáš KYJANIA
Bakalářská práce
Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů
The demonstration of LOD algorithm for rendering landscapes and planetary surfaces
Anotace:
LOD (Level of Detail) je úsporný algoritmus, který se používá v oblasti generování velkých ploch (povrchů). Cílem práce bylo podrobně se s tímto algoritmem seznámit a v teoretické části byl popsán. V praktické části byla vytvořena komplexnější aplikace hvězdné soustavy s několika planetami, jejichž povrchy jsou generovány LOD algoritmem. Jednoduchým ovládáním je možné se ke každé planetě přiblížit …víceAbstract:
LOD (Level of Detail) is an efficient algorithm, which is used for generate large areas (surfaces). Goal of this work was to learn about this algorithm in detail and it was described in theoretical part. Then in practical part, more complex application was created with the Solar system containing a few planets, whose surfaces are generated by LOD algorithm. It is possible with simple control to fly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2012
Zveřejnit od: 7. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYJANIA, Tomáš. Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Dělení 3D modelů pro 3D tisk
Michal Čaba -
Vizualizace 3D scény pomocí metody Ray marching
Daniel Paleček -
Algoritmy vyplňování pro 3D rastr
Jan MRÓGALA -
Hra Tetris ve virtuálním 3D prostředí
Csilla Fábián -
Webové 3D aplikace s využitím open-source frameworku Babylon.js
Filip CHYTRA -
Modul pro 3D herní plochu hry Carcassonne
Jan Frydrych -
Generování úrovní detailů pro 3D modely
Lukáš Kalčok