Vnímání asistenta pedagoga z pohledu třídního učitele na prvním stupni základní školy – Markéta GELNAROVÁ, DiS.
Markéta GELNAROVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Vnímání asistenta pedagoga z pohledu třídního učitele na prvním stupni základní školy
The perception of a teaching assistant from the perspective of a primary school teacher
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vztah třídního učitele a asistenta pedagoga. Jejím cílem je zjistit, jaké zkušenosti mají třídní učitelé s asistentem pedagoga, jaká je jejich vzájemná spolupráce a komunikace. Teoretická část je věnována asistentovi pedagoga, profesi učitele a základní škole. Průzkumná část je realizována prostřednictvím kvalitativního výzkumu a jako metoda sběru dat je zvolen polostrukturovaný …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the relationship between a class teacher and a teaching assistant. Its aim is to find out what experiences class teachers have with a teaching assistant, what is their mutual cooperation and communication. The theoretical part is devoted to the teaching assistant, the class teacher profession and primary school. The exploratory part is realized through qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GELNAROVÁ, Markéta. \textit{Vnímání asistenta pedagoga z pohledu třídního učitele na prvním stupni základní školy}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/m9t4wv/.
Jak správně citovat práci
GELNAROVÁ, Markéta. Vnímání asistenta pedagoga z pohledu třídního učitele na prvním stupni základní školy. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce asistenta pedagoga působícího na 1. stupni ZŠ s třídním učitelem (z pohledu asistenta pedagoga)
Radim Vrána -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Stanovení psychometrických vlastností výzkumného nástroje zaměřeného na vnímání asistenta pedagoga v mateřské škole
Leona HORVÁTOVÁ -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na prvním stupni základních škol v době distanční výuky
Tereza Šotkovská -
Pohled pedagogů a asistentů pedagoga na jejich vzájemnou spolupráci při společném vzdělávání v MŠ
Anna Sádecká -
Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů
Barbora SKALICKÁ -
Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti
Kateřina NOVÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva