Badatelsky orientované vyučování aplikované na výuku anorganické chemie na střední škole – Bc. Veronika HLUBKOVÁ
Bc. Veronika HLUBKOVÁ
Diplomová práce
Badatelsky orientované vyučování aplikované na výuku anorganické chemie na střední škole
Inquiry based education of inorganic chemistry in highschool
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit soubor pracovních listů, které se zabývají výukou alkalických kovů a kovů alkalických zemin prostřednictvím badatelsky orientované výuky. Podstata tohoto způsobu vyučování spočívá v uplatnění aktivizačních a heuristických metod. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou badatelsky orientované výuky a …víceAbstract:
The aim of this thesis was the development of worksheets for an inquiry based learning and teaching of alkali metals and alkaline earth metals. The foundation principle of this method is built on two pillars hereby represented by the activation and heuristic methods. The work itself is divided in two parts - a theoretical and practical one. The theoretical part is dealing with the characteristics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2014
Zveřejnit od: 18. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
- Vedoucí: Doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLUBKOVÁ, Veronika. Badatelsky orientované vyučování aplikované na výuku anorganické chemie na střední škole. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství Chemie - Biologie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík