Ing. Petr Jelínek

Bakalářská práce

Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu

Possibilities of using social network in marketing communication of tourist destination
Anotace:
Práce se zaměřuje na otázku destinačního marketingu ve vazbě na sociální sítě. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociální síti Facebook a ostatních sociálních sítích. Je provedena analýza oficiální facebookové stránky destinace Východní Čechy, a to ze dvou úhlů pohledů. V praktické části je navržen systém zlepšení.
Abstract:
The work focuses on the question of destination marketing in relation to the social network. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the analytic part, the analysis of official Facebook page of destination Eastern Bohemia is made. The analysis has two points of view. In the practical part is the system improvement.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jelínek, Petr. Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera