Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu – Ing. Petr Jelínek
Ing. Petr Jelínek
Bakalářská práce
Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu
Possibilities of using social network in marketing communication of tourist destination
Anotace:
Práce se zaměřuje na otázku destinačního marketingu ve vazbě na sociální sítě. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociální síti Facebook a ostatních sociálních sítích. Je provedena analýza oficiální facebookové stránky destinace Východní Čechy, a to ze dvou úhlů pohledů. V praktické části je navržen systém zlepšení.Abstract:
The work focuses on the question of destination marketing in relation to the social network. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the analytic part, the analysis of official Facebook page of destination Eastern Bohemia is made. The analysis has two points of view. In the practical part is the system improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELÍNEK, Petr. \textit{Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/mb72iq/.
Jak správně citovat práci
Jelínek, Petr. Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Facebook jako nástroj destinačního marketingu
Lucie Prečanová -
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ