Luboš HÁJEK

Bakalářská práce

Nátlakové a persvazivní prostředky při osobním prodeji a jejich účinky na sociální skupinu seniorů

Coercive and persuasive means in personal selling and their effects on the social group of seniors
Anotace:
Tato práce pojednává o formách osobního prodeje uskutečňovaných nátlakovými a persvazivními metodami, které působí na cílovou skupinu seniorů. Je zaměřena na charakteristiku cílové skupiny, nátlakovým a persvazivním prostředkům, struktuře a typům komunikace a edukaci seniorů. Tento teoretický přehled je doplněn sérií hloubkových rozhovorů se seniory, který poskytne vzhled do vybraného sociálního vzorku …více
Abstract:
This bachelor's thesis discusses the forms of personal selling and persuasive and coercive methods that operate on the target group of seniors. It is focused on the characteristics of the target groups, coercion and persuasive ways, structure and types of communication and education of the elderly. This theoretical overview is completed by a series of in-depth interviews with seniors that provide social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Josef Vozáb

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HÁJEK, Luboš. Nátlakové a persvazivní prostředky při osobním prodeji a jejich účinky na sociální skupinu seniorů. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.