Corporate identity dětského kadeřnictví – Bc. Aneta Botková
Bc. Aneta Botková
Diplomová práce
Corporate identity dětského kadeřnictví
Corporate identity of the children's hair salon
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na corporate identity nově vznikajícího dětského kadeřnictví. Jeho unikátnost spočívá ve specializovaném přístupu, interiéru a vybavení přizpůsobeném dětské klientele. Teoretická část je vypracována na základě rešerše literatury z oblastí marketingového mixu, marketingu služeb, corporate identity a strategického marketingu. V praktické části je nejprve provedena analýza …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the corporate identity of newly incipient children's hair salon. Its uniqueness consists in a specialized approach and adjustment of interior and equipment to the children's clientele. The theoretical part is constructed on the basis of literature retrieval from the areas of marketing mix, marketing of services, corporate identity and strategic marketing. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Botková, Aneta. Corporate identity dětského kadeřnictví. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Demotivující faktory pro výkon funkce v managementu a interní marketing
Tomková Tomková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
Michaela Stejskalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková