Monika KRINESOVÁ

Bakalářská práce

ANALÝZA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI DĚTÍ SE SOCIÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU

Analysis of school readiness of children with social disadvantage in preschool age
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na děti se sociálním znevýhodněním a jejich školní připravenost. V teoretické části se věnuje problematice sociálního znevýhodnění, jeho faktorům a vlivu na školní připravenost. Podrobněji rozebírá jednotlivé oblasti důležité pro vstup dítěte do základní školy. Výzkumná část práce se zaměřuje na oblasti sociálních dovedností a zkoumá jejich úroveň u konkrétních dětí. Poskytuje …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on children with social disadvantages and their school readiness. In the theoretical part, it addresses the issue of social disadvantage, its factors, and its impact on school readiness. It further dissects the specific areas crucial for a child's entry into elementary school. The research section of the thesis focuses on the area of social skills and examines their level …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. et Bc. Jiřina Ullmanová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRINESOVÁ, Monika. ANALÝZA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI DĚTÍ SE SOCIÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/