Improvizované pomůcky a výuka fyziky na ZŠ – Bc. Libuše KOZELKOVÁ
Bc. Libuše KOZELKOVÁ
Diplomová práce
Improvizované pomůcky a výuka fyziky na ZŠ
Improvised equipment and teaching physics at basic schools
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o začlenění fyziky do výuky na ZŠ. Upozorňuje na důležitost provádění pokusů v tomto předmětu. Zabývá se rolí improvizovaných pomůcek ve výuce fyziky naZŠ a jejich aktivním využíváním žáky. Zkoumá a porovnává prospěšnost aktivního zapojení žáků ve výuce pro jejich motivaci a lepší pochopení a zapamatování učiva.Abstract:
This thesis deals with the incorporation into teaching physics at the elementary school. It highlights the importance of conducting experiments on this subject. It deals with the role of improvised devices in physics education and their active use of the students. Examines and compares the benefits of active participation of pupils in the classroom for their motivation and better understanding and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015
Zveřejnit od: 29. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Tesař, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZELKOVÁ, Libuše. Improvizované pomůcky a výuka fyziky na ZŠ. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / F-TchV/ZŠ navazující-komb.
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení myšlení a aktivního učení na 1. stupni ZŠ
Markéta Mrázková -
Zajímavé pokusy s tekutinami
Lenka Stránská -
Malý pokustón aneb jednoduché pokusy pro 1. stupeň ZŠ
Denisa Lipavská -
Fyzikální pokusy pro žáky 1. stupně základní školy jako prostředek k pochopení světa
Markéta SÝKOROVÁ -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
"Revoluce, jednota, národ a socialismus!" Klíčové pojmy ve stranickém tisku z let 1945-1948 a jejich využití ve výuce
Jan Možný
Název
Vložil
Vloženo
Práva