Analyse der externen Unternehmenskommunikation am Beispiel der Firma MIELE – Liliana BERKOVÁ
Liliana BERKOVÁ
Bakalářská práce
Analyse der externen Unternehmenskommunikation am Beispiel der Firma MIELE
Analysis of external corporate communication on the example of company MIELE
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the external corporate communication on the example of the company Miele. The thesis is divided into two parts. The theoretical part includes the information about the external corporate communication and tools which companies can obtain their customers with. The case of this Bachelor thesis is the print media, especially magazines and, therefore, the thesis focuses …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou externí podnikové komunikace na příkladu Firmy Miele. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se nachází informace o externí podnikové komunikaci a o nástrojích se kterými firmy mohou získávat své zákazníky. V případě této bakalářské práce se jedná o tisková média neboli časopisy a proto se práce více zaměřuje na tyto nástroje. V praktické části …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERKOVÁ, Liliana. Analyse der externen Unternehmenskommunikation am Beispiel der Firma MIELE. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Podniková komunikace
Mikuláš Hurta -
Efektivní komunikace ve sledované organizaci
Martin Hlavica -
Interní a externí komunikace v podniku
Petra Ullmannová -
Komunikace vybraného podniku
Eva Dvořáková -
Význam komunikace pro management vybraného podniku
Grigorij Orljanski -
Efektivní komunikace v podniku a využití elektronických
Pavla Kopecká