Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café" – Guldana Yerengaliyeva
Guldana Yerengaliyeva
Bakalářská práce
Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café"
Proposal of an on-line marketing strategy for the Fügner Café.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem on-line marketingové strategie pro ka-várnu Fügner Café. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, internetového mar-ketingu, všechny důležité pojmy, potřebné pro studium dané problematiky. Prak-tická část se věnuje analýze současného stavu společnosti, analýze konkurence. Na základě těchto analýz …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the proposal of an online marketing strategy for the Fügner Café. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, internet marketing, all important concepts needed to study the issue. The practical part is devoted to the analysis of the current state of society, the analysis of competition. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet