Guldana Yerengaliyeva

Bakalářská práce

Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café"

Proposal of an on-line marketing strategy for the Fügner Café.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem on-line marketingové strategie pro ka-várnu Fügner Café. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, internetového mar-ketingu, všechny důležité pojmy, potřebné pro studium dané problematiky. Prak-tická část se věnuje analýze současného stavu společnosti, analýze konkurence. Na základě těchto analýz …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the proposal of an online marketing strategy for the Fügner Café. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, internet marketing, all important concepts needed to study the issue. The practical part is devoted to the analysis of the current state of society, the analysis of competition. Based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod