Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín – Mgr. Sylva ŠTALMACHOVÁ
Mgr. Sylva ŠTALMACHOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín
Communications strategy of Canistherapy centre in Zlin
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké komunikační nástroje ke své prezentaci využívá Canisterapeutické centrum Zlín a zda má široká veřejnost povědomí o to, že se toto cent-rum ve městě nachází a své služby poskytuje zdarma. Teoretická část diplomové práce se opírá o odbornou literaturu, která se zabývá problematikou sociálního marketingu a sociální reklamy. Dále pak diplomová práce vychází z materiálů …víceAbstract:
The aim of thesis was to find out what kind of communication tools uses The Canistherapic Center Zlín for its presentation and if the general public has awareness of the fact that this center is located in the city and its services provides for free. The theoretical part of the thesis is based on professional literature, which deals with social marketing and social ad-vertising. The thesis is based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Zveřejnit od: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10581
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTALMACHOVÁ, Sylva. Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková