Bc. Martin Řezáč
Bakalářská práce
Využití dronů v marketingu
Use of drones in marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozšířit povědomí o dronech a jejich současného i budoucího využití zejména v marketingové oblasti. Práce také ukazuje potenciál, který tyto stroje mají. K naplnění cílů je stanovená hypotéza. Práce se nezaměřuje pouze na využití dronů v marketingu, ale popisuje i využití bezpilotních letadel v jiných odvětvích. První část, teoretická popisuje historii, je zaměřena na …víceAbstract:
The purpose of this bachelors thesis is to spread awareness about drones and their current along with future usage especially in the marketing field. The thesis also shows the potential these machines hold. To help with meeting the purpose there is an established hypothesis. The thesis is not only focused on using drones in the marketing field but it also describes the drone usage amongst other industries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řídicí systém pro autonomní dron
Dominik PAULI -
Simulating drone automation in agriculture using neural networks
Jakub Valent
Název
Vložil
Vloženo
Práva