Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska – Bc. Aneta VALOVÁ
Bc. Aneta VALOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska
Marketing communication of tourism in tourist region Táborsko
Anotace:
Předmětem práce je analýza marketingové komunikace cestovního ruchu na území Táborska. Nejprve je charakterizováno řešené území z hlediska nabídky cestovního ruchu a následně jsou představeny používané nástroje marketingové komunikace. Na základě zjištěných poznatků a provedeného dotazníkového šetření u návštěvníků města Tábora jsou představeny návrhy na změny v komunikačním mixu.Abstract:
The object of this thesis was to analyse marketing communikation in region Táborsko. At first main tourist attrations and services are intordused and than currently used instruments of marketing communikation are characterised. Changes in communication mix are desinged on the basis of acquired knowledge and questionnaire survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Blažena Gehinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALOVÁ, Aneta. \textit{Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/mf3aci/.
Jak správně citovat práci
VALOVÁ, Aneta. Marketingová komunikace cestovního ruchu v turistické oblasti Táborska. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda
Název
Vložil
Vloženo
Práva