Teambuilding jako nástroj motivace pracovníků – Bc. Ondřej LICHÝ
Bc. Ondřej LICHÝ
Diplomová práce
Teambuilding jako nástroj motivace pracovníků
Teambuilding as a motivation instrument
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá možností motivace pracovníků k pracovnímu výkonu prostřednictvím teambuildingu. Jednotlivé motivační typy pracovníků (zpřesňovatelé, slaďovatelé, usměrňovatelé a objevovatelé) jsou zkoumány vzhledem k jednotlivým formám teambuildingu. Konkrétně se jedná o zážitkové učení, koučink a školení. Tyto části jsou pak za pomoci komparativní metody porovnávány mezi sebou. Cílem …víceAbstract:
This masters thesis deals with possibilities how to motivate employees to job performance via teambuilding. There are four types of people, which are examined in relation to different parts of teambuilding. There are three forms of teambuilding: experiential learning, coaching and training. These parts are then by help of comaprative methods compared to each other. The aim of the work is to define …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Zveřejnit od: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Veronika Gigalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LICHÝ, Ondřej. Teambuilding jako nástroj motivace pracovníků. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Maslowova hierarchie potřeb a její naplňování u zaměstnanců ve vybrané firmě
Petr ŠŤASTNÝ -
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Karel Tamme -
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Iva Kobrová -
Strategie motivace žáků středních škol k autoregulovanému učení v závislosti na jejich motivačním typu
Miloslav ŠTEFAN -
Koučink jako součást rozvoje manažerských kompetencí ve vybrané společnosti
Linda Merklová -
Individuální koučink matek samoživitelek v azylovém domě
Natálie Kováčová -
Koučink jako metoda profesního a osobnostního rozvoje
Tereza Pešová -
Koučink jako metoda profesního a osobnostního rozvoje
Kristýna Elsnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva