Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie a inflační krize – Eliška Filáková
Eliška Filáková
Diplomová práce
Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie a inflační krize
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat vliv pandemie Covid-19 a inflační krize na nákupní chování zákazníků. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části se zabývá generačními kohortami, nákupním chováním, faktory ovlivňujícími nákupní chování, nákupním chováním na internetu a vývojem e-commerce v České republice a ve světě. V praktické části jsou analyzována data z jednotlivých …víceAbstract:
The diploma thesis aims to analyse the impact of the Covid-19 pandemic and the inflation crisis on customers' purchasing behavior. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with generational cohorts, customer behavior, factors influencing customer behavior, e-customer behavior and the evolution of e-commerce worldwide and in the Czech Republic. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILÁKOVÁ, Eliška. \textit{Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie a inflační krize}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mflexs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS -
Francouzský trh e-commerce v době pandemie COVID 19 a příležitosti pro české exportéry
David Braun -
Impacts of COVID-19 on the shift in e-commerce paradigm
Patrik Blažovský -
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS -
Employees' attitude toward remote work and its challenges in practice after COVID-19 restriction in China : A case study of an E-commerce company
Xin Yao Lu -
Možné vlivy pandemie 2019-2021 na prostředí e-commerce v ČR
Kateřina Štěpánková