Návrh integrované marketingové komunikace společnosti Heureka Group a.s. – Bc. Lucie Holíková
Bc. Lucie Holíková
Diplomová práce
Návrh integrované marketingové komunikace společnosti Heureka Group a.s.
Design of integrated marketing communication for Heureka Group a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních nástrojů společnosti Heureka Group a.s. Většina komunikace společnosti probíhá v online prostředí, kde je měřena efektivita komunikačních nástrojů. Následně je provedena komparace komunikačních nástrojů vybraného konkurenta na trhu. Dalším podkladem pro zpracování návrhu integrované marketingové komunikace je SWOT analýza. Na základě analýz a teoretických …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of communication tools of the company Heureka Group a.s. Most of the company's communication takes place in an online platform. The effectiveness of cummunication is measured in the online platform. There is performed a comparison of communication tools of a selected competitor in the market. To achieve the goal, SWOT analysis is created. Proposal for improving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva