Mgr. Viera KRIŠTÚFKOVÁ

Bakalářská práce

Nové technologie a jejich použití v reklamním průmyslu

New technologies and their use in the promotion industry
Anotace:
Táto práca rozoberá vplyv technológie na vývoj marketingových komunikácií, predovšetkým reklamy. Historická retrospektíva rozoberá pôsobenie technického pokroku na vývin reklamy až do štádia jej {\clqq}spriemyselnenia``. Reklamný priemysel je následne rozobraný z významového a pojmového hľadiska v samostatnej kapitole. Na to nadväzuje analýza súčasnej situácie v Amerike a v Európe, z ktorej vychádzajú …více
Abstract:
This work deals with the influence of the technologies on the development of marketing communications, especially advertisement. Historical retrospection focuses at the influence of the advances in technologies on the emergence of the advertisement since the period of its "industrialization". Advertisement industry is then analyzed from the point of view of its importance and notion in the separate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4813

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRIŠTÚFKOVÁ, Viera. Nové technologie a jejich použití v reklamním průmyslu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma