Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni – Marcela BARDOUNOVÁ
Marcela BARDOUNOVÁ
Bakalářská práce
Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni
SPECIFICS OF A MARKETING PLAN OF THE NON - PROFIT ORGANIZATION - CIVIL ASSOCIATION CALLED "ALTERNATIVA W - WALDORFSKÁ ŠKOLA A ŠKOLKA V PLZNI"
Anotace:
Tato práce je zaměřena na zpracování marketingového plánu pro neziskovou organizaci Alternativa W. První část práce pojednává o obecné teorii sestavení marketingového plánu jak pro ziskovou organizaci, tak i pro neziskovou organizaci. Uvádí se zde charakteristika marketingového plánování, k čemu slouží a co všechno by měl marketingový plán obsahovat. Ve druhé části se zaměřuji na konkrétní marketingový …víceAbstract:
This work is aimed at a working marketing plan for the non-profit organization ?Alternative W?. The first part, deals with the general theory of how to build a marketing plan for profit organization and for a non-profit organization. It mentions the characteristics of marketing planning, what is and what it should include in a marketing plan. The second part focuses on a specific marketing plan for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42133
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Julie Brožová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARDOUNOVÁ, Marcela. \textit{Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mhypcl/.
Jak správně citovat práci
BARDOUNOVÁ, Marcela. Specifika marketingového plánu pro neziskovou organizaci - občanské sdružení Alternativa W - Waldorfská škola a školka v Plzni. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová