Lukáš Kulich

Bakalářská práce

Energetická optimalizace jízdy kolejového vozidla

Energetic Optimalization of Railway Vehicle Drive
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá energetickou optimalizací jízdy kolejového vozidla. Přebírá poznatky získané měřením a teoretickými výpočty na základě parametrů experimentálního vozítka Dopravní fakulty Univerzity Pardubice ty dále rozvíjí a aplikuje na reálné kolejové vozidlo. Tato práce začíná obecným přístupem k optimalizaci jízdního profilu. V druhé části rozebírá a rozvíjí poznatky získané za …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the energy optimization of the rolling stock. It takes over the knowledge gained from the measurement and the theoretical calculations based on the parameters of the experimental vehicle of the Faculty of Transportation Engineering of the University of Pardubice which further develops and applies them to a real rail vehicle. This work begins with a general approach to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Jaroslav Novák, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kulich, Lukáš. Energetická optimalizace jízdy kolejového vozidla. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě