Zavádzanie novej značky na trh, alebo ako sa buduje značka po vyše 120 rokoch nanovo – Mikuláš Sisák
Mikuláš Sisák
Bakalářská práce
Zavádzanie novej značky na trh, alebo ako sa buduje značka po vyše 120 rokoch nanovo
Zavedení nové značky na trh, nebo jak se buduje značka po více než 120 letech nanovo
Anotace:
Tématem této práce je budování značky v návaznosti na bohatou historii firmy. Cílem je navržení takových marketingových aktivit, které povedou k posílení dané značky. Práce je zaměřena na oblast marketingu služeb a analyzovanou firmou je Hotel Lomnica. Jedná se o nejstarší hotel v regionu Vysokých Tater, s více než 120 letou historií. V práci je hotel analyzován pomocí několika marketingových nástrojů …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is building a brand in line with the rich history of the company. The goal is to design marketing activities that will lead to brand strength. The work is focused on the area of service marketing and the analyzed company is Hotel Lomnica. It is the oldest hotel in the High Tatras region, with over 120 years old history. In the work, the hotel is analyzed by using several …víceAbstract:
Témou tejto bakalárskej práce je budovania značky v nadväznosti na bohatú históriu firmy. Cieľom je navrhnutie takých marketingových aktivít, ktoré povedú k posilneniu danej značky. Práca je zameraná na oblasť marketingu služieb a analyzovanou firmou je Hotel Lomnica. Jedná sa o najstarší hotel v regióne Vysokých Tatier, s viac ako 120 ročnou históriou. V práci je hotel analyzovaný pomocou niekoľkých …víceKlíčová slova
marketing marketingová komunikace značka budování značky branding SWOT analýza marketingový mix CSR marketing služeb hotelnictví
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Instore marketing
Adrián Macháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva